środa, 21 września 2011

serek z pestek dyni i zielone przystawki

Kochani dziś kolejny przepis na ser z pestek tym razem użyłam pestek dyni. No i wyszło mi przepysznie!!!



1 1/2 kubeczka pestek moczonych w wodzie przez około 3 godziny
1 łyżeczka nektaru agawe ( można użyć miodu, lub wrzucić z dwa suszone daktyle)
1/2 łyżeczki kurkumy
1/2 łyżeczki soli morskiej
1/4 kubka oliwki z oliwek
1/2 wody przefiltrowanej
1 łyżeczka nutritional yeast ( drożdże odżywcze), nie jest to jednak konieczne. Ja zaczęłam ich ostatnio uzywać bo są one dobrym źródłem witamin B i nie tylko. Tu:   http://witamina.helfy.pl/   znajdziecie więcej informacji na ten temat:)

Wszystko razem zblendować  na gładka masę (można  też użyć robota kuchennego) i podawać z czym tylko dusza zapragnie.


DZIĘKUJĘ:)

za słońca promienie
za pestki dyni
za rowerowe przejażdżki
za książki
za muzykę
za soki świeżo wyciśnięte

ZA WAS KOCHANI

D Z I Ę K U J Ę