czwartek, 29 kwietnia 2010

przepyszne surowe lody bananowe!!!!!

LOOOOODY<3 sluchajcie bez watpienia jestem zakochana w lodach bananowych!!!!!! a chyba najbardziej kocham fakt ze skaldaja sie one z tylko dwoch skladnikow: 1. mrozone banany ( i tu zaznaczam ze musza byc one bardzo  dobrze zmorozone, dzis zrobilam kolejne lody , Oczywiscie:) , ale banany nie byly zmrozozne az tak dobrze i efekt nie byl taki sam ) 2. drugim rownie waznym skladnikiem bez ktorego sie to nie uda jest SZCZYPTA MILOSCI<3, absolutnie nie wolno o tym zapomniec: POBLOGOSLAW SWOJE JEDZENIE PRZESLIJ MU SWOJA ENERGIE, i bez dziwnych mi tu min prosze gdy to cztacie:) TO DZIALA!!!!! Mozna dodac mnostwo innych skladnikow do lodow, jezeli nie sa one wystarczajaco slodkie dodajcie odrobine surowego miodu lub Agave nektar lub daktyle, ja nie musialam nic uzyc tak mi to smakowalo ze szok, mozna dodac kazdy inny owoc czy to razem go zmieszac czy tez posypac na wierzch lodow . jak macie dostep do surowego kakao mozna tez przy jego uzyciu zrobic lody czekoladowe:) Jest to moja ukochna potrawa od wczoraj jestem zakochana w bananach juz od jakiegos czasu ale to przeszlo moje oczekiwania! Pozdrawiam serdecznie, smacznego i prosze jedzcie owoce i warzywa!!!!!<3

Posted by Picasa