niedziela, 10 kwietnia 2011

100 lat 100 lat


Kochani właśnie dostałam emaila od naszego Marcina, w którym przypomniał mi on że 5 kwietnia upłynał rok moich wyczynów tu na naszym blogu jak i na youtube!!!!!! Któż by pomyślał, że to wszystko tak się potoczy!!!
Chaciałabym wam wszystkim podziękować z całego serduszka za wsparcie i miłość jaką mi ofiarowaliście. Cokolwiek tu sie wydarzyło przez ostatni rok, nie wydarzyłoby sie bez waszej pomocy. Blog ten jest blogiem naszym , nigdy nie był on blogiem moim, stworzyliśmy tu prawdziwą rodzinę, jakiej nie jeden z nas nie miał w "normalnym" życiu:). Pokochaliśmy się jak bracia i siostry, otworzyliśmy przed sobą sekrety nasze bez lęku żadnego, wiedząc, że tu nikt nas nie osądzi, nie powie, że jesteśmy śmieszni czy głupi. Och tak wdzieczna jestem za was kochani i za wszystko czego sie nauczyłam w ciagu tego roku. Skarby jak ja bardzo was kocham to aż sama ogarnąc tego czasem nie mogę!!! I choć wiem, że dla wielu z was wciąż to może wydać się śmieszne lub nawet głupie. "Ewcia nie można tak poprostu kochać  ludzi, których nawet sie do końca nie zna", pomyślicie. Ja jednak powtórzę wam jeszcze raz:

KOCHAM WAS PRZEOKRUTNIE MOCNO!!!

Dla mnie jesteście rodziną, jaką zawsze chcaiałam mieć, znacie strony duszy mojej jakich nie znał nikt przez lata. Moje lęki i moje szalone pomysły nie są wam obce. Przy was jestem sobą, taką jaką zawsze chaciałam być....wolna jestem...tak przy was jestem wolna  i za to wam z całego serca dziękuję!!!!

DZIĘKUJĘ:

za moją podróż do odnalezienia siebie i wszystkich cudownych ludzi, którzy w niej uczestniczą i tych, którzy się do niej wkrótce dołączą
za zdrowie, które mi dopisuje
za kolory, które sprawaiają, że życie tak śliczne jest
za chmury o kształtach przeróżnych
za słońce, którego promyki kocham,
za kwiaty polne
za muzykę, która koi
za elektronikę, która pozwala przekraczać bariery oceanu
za książki ,  które  inspirują
za dzieci, które nadzieję przynoszą
za trudności życiowe, które kształcą
za chwile radości
za uczucia, które mną targają
za chwile samotności
za krzyk i śmiech, które ulgę przynoszą
za płacz, który leczy
za miłość, która jest odpowiedzią na wszystkie pytania
za zaufanie, którym tak wielu z was mnie obdarowało, 
za  historie przez was opowiedziane, które tak wiele mnie nauczyły
za rok, który spędziliśmy tu razem i za kolejny, który razem spędzimy

ZA WAS KOCHANI DZIEKUJĘ Z CAŁYCH SIŁ BARDZO, PRZEBARDZO DZIĘKUJĘ

kocham i tulę- Ewcia