czwartek, 5 maja 2011

Powrót na YouTube :) zielona zupka z przepisu Victorii Boutenko


Kochani nareszcie sie za siebie wzięłam i zaczęłam kręcić filmiki na nowo:))), na dziś zupka z przepisu Victorii i powiem wam, że jak narazie to najlepsza zupa jaką w zyciu zrobiłam, wyszła troche piekantna więc jak nie jest to waszym ulubionym smakiem, pohamujcie sie z chili papryczką. Ja wrzuciłam całą i było przepyszne, ale ja uwielbiam piekantne jedzonko. Ściskam i do jutra, bo juz sie szukuje z kolejnym filmikiem:))) buziaki
-garść selera
- 1/5 szklanki wody
-sok z dwóch cytryn
-4 daktyle (nie zapomnijcie wyjąć pestek:))
-2 szczypty soli
-około1/5 centymetra imbiru
-1 papryczka chili (jalapeno)
-kilka kropel oliwy
-cilantro lub inne ziła do przyprawy jak np. pietruszka lub koperek

Wszystko zblendowac razem i wlac do miseczki. gdy baza zupki jest juz gotowa, pokrojcie w kosteczkę warzywka jakie kochacie: papryczka, kalafior, awokado, kiełki marchewka i różne przeróżne pyszności:)) I wrzudźcie wszystko do waszej zupki i gotowe:)))))
PYSZOTA SKARBY, AŻ NIE MOGŁAM UWIERZYĆ JAK DOBRA WYSZŁA:))))

KOCHAM I PRZYTULAM , DO JUTRA:)))