piątek, 21 października 2011

Grzegorz Pawlak, webinary, kontestacja.com, terapia Gersona



Kochani dziś tylko na krótko chciałam sie z wami podzielić bardzo ważną i pomocną informacją:). Po pierwsze dla tych co jeszcze nie wiedzą, chciałąbym powiedzieć o istnienu bloga Grzesia Pawlaka, który jest niesamowitą osobą. Blog ten TU opowiada o przygodzie Grzesia z nowotworem i jego sposobami leczenia tej choroby. Jest to skarbnica wiedzy nie tylko opowiadająca o zdrowiu ze strony fizycznej ale też o sile naszej psychiki i jej wpływu na nasze zdrowie i całokształt naszego zycia. Sam Grześ jest osobą niesamowita, pełna dobroci i bezinteresownej miłości. Można do niego pisać i dzownić na skypa a on tam zawsze jest by służyć pomocną radą i wsparciem płynącym prosto z serca. I tu właśnie chcaiałabym wam powiedziec o jego najnowszym pomyśle na coś co się nazywa WEBINARY, jest to niesamowita okazja dla nas wszystkich by zebrać się razem i mieć konwersacje na tematy jakie nam sie tylko podoba. Działa to trochę na zasadzie skypa. Tyle, że tu nawet 100 osób naraz może się zdzwonić!:). Po więcej informacji odsyłam do Grzesia
TU.

Czekam z niecierpliwościa na wasze opinie,dlatego, że tematy na webinarach są na wagę złota!:)

Kolejną rzeczą, o której chciałabym wam powiedzieć to jest stacja radia ( o której się dowiedziałam też od Grzesia:)), która nazywa się  KONTESTACJA TU. Jest to radio internetowe i jest to tak zwane radio wolnych ludzi, czyli mówi sie w nim o tym o czym się nie mówi:))).

W każdą środę o 22 pod nazwą czerwona pigułka jest program o alternatywnych metodach leczenia, przeróżnych dietach a także wpływie naszej psychiki na stan zdrowia i życia!!:). Przedwczoraj była dopiero druga audycja, której głównym gościem był właśnie Grześ i opowiadał on tam o terapii Dr Maxa Gersona. Ja musiałam wrzucić swoje pięć groszy i też zadzwoniłam w trakcie audycji i coś od siebie dodałam:). Sami prowadzący Łukasz Roszyk i  Joanna Mazurczak są oczywiście niesamowici! Młodzi ludzie naładowani wiedzą, nadzieją, miłością  i chęcią pomocy innym! Kochani zajżyjcie koniecznie bo warto!!:)
Tu wrzucam link do tej audycji: KONTESTACJA

Na dziś to tyle ale już jutro będzie wiecej, kocham , ścikam i przytulam<3 EWCIA