poniedziałek, 16 kwietnia 2012

"DZIEŃ MOJEJ ŚMIERCI" - ŻYCIE PO ŻYCIU W RADIO NA FALI

Już w ten wtorek (17 kwietnia) o 20 zajmiemy się tematem mocno kontrowersyjnym i niecodziennym. Postaramy się zachować obiektywizm.
Dzień mojej śmierci – życie po życiu.

Naszym gościem będzie Łukasz Kępa, który po wypadku doznał śmierci klinicznej i podzieli się z nami swoimi odczuciami i przemyśleniami co do tego wydarzenia. By zapoznać się z twórczością naszego gościa zapraszam na strony: http://www.piekna.dl.pl/ oraz http://mocarny.blog.pl/



Ja przygotowując się do audycji, wciąż nieco sceptyczna choć teraz to juz mało co mnie zaskoczyc potrafi, przeczytalam 3 książki o podobnej tematyce: "Many Lifes Many Masters" Briana Weissa, "Wędrówka dusz" Michaela Newtona oraz kolejna książke Newtona "Destiny of souls". Aż 3 bo jak zaczęłam  czytac to przestac nie mogłam. Muszę to sama jeszcze wszystko przetrawić bo jest to definitywnie coś czego nie uczyli nas w szkole. W żadnej szkole! Dodam tylko że Brian Weiss jest bardzo znanym i renomowanym psychiatra, skonczył Columibia University w NY i medyczną szkołę w Yale. Natomiast Michael Newton jest znanym i respektowanym psychologiem. Obaj gdy zaczynali swoją podróż w tej dziedzinie byli bardzo sceptyczni, i przydarzyło im się to "przez przypadek" bo żaden z nich tą tematyką dobrowolnie się nie interesował. Obaj gdy już trafili na ta drogę bali się nią iść bo groziła im utrata reputacji a nawet pracy jednak obaj zdecydowali sie podjąć ryzyko za co przez wiele lat byli krytykowani a nawet wciąż są do dziś. Temat  burzliwy i bardzo kontrowersyjny także nie mogę się już doczekać jutrzejszej audycji!

Przy pokazji rzeczy których nas nie uczyli w szkole, chciałabym was zaprosić na nową stronę internetową założoną między innymi przez Nulinkę, którą poznałam dzięki naszemu kochanemu internetowi. Nulina zajmuje się czymś co nazywa się "THETA HEALING". Jest to technika dość juz popularna w Stanach jednak dla wielu wciaż bardzo kontrowersyjna. Także zapraszam serdecznie do odwiedzenia jej stronki 
TUTAJ


buziaki:)))