czwartek, 26 lipca 2012

ZARYS MOJEGO WYKŁADU DLA TYCH CO BYĆ NA NIM NIE MOGLI:)


Kochani wrzucam wam kilka slajdów z mojego wykladu. To tylko zarys tego o czym mówiłam (wykładów pozostałych sióstr  nie wrzucam bo nie mam na to pozwolenia:) Choć nie chcę zdradzać jeszcze wiele ponieważ mamy wciąż warsztaty w Warszawie i Wrocławiu postanowiłam wam troszkę pokazać. Zresztą postanowiłam mój wykład w Warszawie nieco zmienić  by się nie powtarzać za bardzo, także oto co dla was mam:


Dawno dawno temu, za górami i za lasami była sobie dziewczynka


która była bardzo głodna i zdezorientowana, wręcz zagubiona...



Miała mnóstwo pytań i na swojej drodze znalazła wiele odpowiedzi. Jednak strasznie była zmęczona tymi poszukiwaniami i tym jak wiele różnych teorii odnalazła na swojej drodze. Tak bardzo, że zamiast zdrowieć i się najeść ze smakiem wręcz rozbolała ją głowa ...

Szukała tak i szukała i wreszcie zdała sobie sprawę, że jest tylko jedna właściwa droga: JEJ DROGA i w tą stronę się udała. Uradowana strasznie, pobiegła w stronę światła, gdzie czekały na nią 3 istotki C-U-D .



- Kim jesteś? - zapytała się dziewczynka.




- Mam na imię ciało, odpowiedziała pierwsza i potrafię robić dużo cudownych rzeczy. Jak chcesz to ci o nich opowiem? - Odpowiedziała pierwsza  istotka.














i tu był wykład na temat tego jak cudowne jest nasze ciało.

-Ja też, ja też! - wykrzyknęła kolejna istotka.
-Kim jesteś?- zapytała dziewczynka.

Mam na imię umysł i też sporo potrafię.


Tu wykład na temat umysłu i jego niesamowitej moc i wpływu na nasze ciało oraz otaczający nasz wszechświat.

- A ty kim jesteś i dlaczego stoisz tak w ukryciu?
- Mam na imię dusza i o mnie to tak często wszyscy zapominają.


wykład na temat duszy/świadomości, która kreuje wszechświat w którym żyjemy tym samym kreuje/jest nas/nami. Świadomość bez której nie istniałoby nic...

 -Oj ależ wy dużo pracujecie. Pewnie potrzebujecie dużo energii i pozywienia. Co jecie w takim razie? - zapytała dziewczynka.











-Ależ jesteście CUDowne!  - wykrzykneła z radości dziewczynka.
- Tak bardzo się cieszę, że was spotkałam.

- To my sie cieszymy, że wreszcie nas odnalazłaś. Dlatego, że my jesteśmy tobą a ty jesteś nami. Wszystko we wszechświecie jest jednością.



Wykład zawierał informacje zaczerpniete z fizyki kwantowej, neuronauki, psychologi, dietetyki i mojego własnego doświadczenia czyli mojej duszy ciała i umysłu<3