piątek, 30 kwietnia 2010

dziekuje...

jest 3 rano a ja jutro mam mnotswo do zrobienia wiec zmykam za chwile, ale oczywiscie nie moge tego zrobic zanim nie podziekuje za conajmniej 5 rzezczy ktore byly mi dzis ofiarowane:) i mam nadzieje ze wy zrobicie to samo

za usmiech na mojej twarzy


 za przyjaciol ktorzy sa szaleni  i  kochaja mnie na tyle by robic  i nosic koszulki z moim imieniem :) Och tak bardzo  dziekuje  za to!!!!

za lody bananowe (2 porcje:))
za mleko migdlowe co je zrobilam...hmmm pyszota
za ciasto co je jutro zrobie i lepiej zeby mi wyszlo:)
za zielone liscie na drzewach ...och jak ja uwielbiam wiosne!!!!!
za kolejny filmik ktory jutro bede miala przyjemnosc nakrecic:)
za slonce na niebie , sch to byla idealna pogoda
za wszytkich cudownych ludzi dookola mnie zgromadzonych
za kolejny dzien ktory byl mi ofiarowany   Dziekuje za wszytskie "drobne " rzeczy ktore sa tak naprawde tymi WIELKIMI<3

I jeszcze raz za wszytkich cudownych ludzi dookola mnie ...DZIEKUJE PRZEBARDZO!!!!




ZA WSZYTKICH KTORYCH POZNALAM  DZIEKI PROWADZENIU TEGO BLOGA I ZA TYCH WSZYTKICH CO ICH WKROTCE POZNAM...DZIEKUJE!


;