środa, 21 kwietnia 2010

"Gdyby czlowiek wiedzial ze upadnie to by usiadl albo sie polozyl..."

Mialam ostatnio ciekawa rozmowa z jedna z moich najdrozszych przyjaciolek, ktora kocham niezmiernie i ciekawe jest to ze znamy sie bardzo dlugo , spedzamy sporo czasu razem, ale w tym samym momencie nie wie ona za wiele o moim zyciu zwlaszcza o mojej przeszlosci. Dla niej ja  jestem ta Ewcia  zawsze szczesliwa , wesola   i usmiechnieta...Wy wiecie pewnie o mnie wiecej , zwklaszcza po tym ostatnim poscie:) . Spotkalysmy sie ostatnio wiec i rozmawialaysmy o zyciu, jego trunosciach naszych porazkach i sukcesach. W  pewnym momencie naszej rozmowy moja droga przyjaciolka powiedziala:
- " wiesz Ewcia jak ktos raz wstapi w gowno to juz cale zycie bedzie za soba ten smrod nosil"
Ja spojrzalam na nia , zupelnie nie zdziwiona tym komentarzem bo to jest absolutnie cos normalnego w jej przypadku, usmiechnelam sie i odpowiedzialam:
-"Hmmm , nie jak sie dobrze umyje."
i zanim zdazyla mi przerwac protestujac, dodalam:
-" Ja w swoim zyciu wstapilam w gowno mnostwo razy , a ty sie ze mna przyjaznisz od dobrych 6 lat i nigdy mi nie powiedzialas ze smierdze..."
Ona spojrzala na mnie, podeszla do mnie blizej, przytulila z calej sily i wyszeptala do ucha:
- " Ty mi lepiej  szybko powiedz jakiego mydla uzywasz?"


NIGDY W ZYCIU NA NIC NIE JEST ZA POZNO!!!!!
Mam nadzieje ze kazdy z was wymienil i  podziekowal za co najmniej 5 rzeczy jakie sa  wam w zyciu dane..... ja zrobilam to juz z samego rana:)

pozdrawiam serdecznie <3