piątek, 21 maja 2010

dzien 14:))))))

misiaki moje kochane:))))))) wybaczcie moje opoznienia w pisaniu , wrocilam ze szpitala po calej nocy i mam raczke w gipsie:)))))z noga i kregoslupem jest ok tylko bardzo potluczone musze siedziec w domku i nie moge sie przeslilac. czuje sie duzo lepiej . wczoraj bylo baedzo ceizko, i spedzilaam cala noc do 6 rano w szpitalu. Gdy zapytlam sie czy mozliwe jest dla mnie skoczyc z samolotu w sobote lekarz stwierdzil ze jestem szalona:)))) ciezko mi  troszke pisac le to tylko dzis, jutro napisze wiecej. Pozdrawiam WSZYTKICH SERDECZNIE, mnostwo buziakow, pozytywnej energii i ciepelka, widze ze ten blog wrze , zywy jak zawsze i pelny cudownych ludzi:)))))) Zalozmy wiec na nim wspolna stronke z informcjami od wszytkich , jak ktos chetny dajcie mi znac dam wam haslo do bloga i bedziemy go razem pisac bo to i tak przeciez  jest NASZ BLOG .  JESZCZE RAZ MOJ EMAIL grubaewka@hotmail.com

BUZIAKI<3

DZIEKUJE :
 za uamiech na mojej twarzy,
za wspinaczke po drzewach
za niepolamanie nogi
za robienie tego na co mam ochote
za cudownych ludzi dookola mnie
 za was
za ten blog i filmiki
za wolny dzien w pracy
i za sok marchewkowy:)