poniedziałek, 24 maja 2010

DZIEN 17 NIEOKIELZNANA EUFORIA !!!!!!!

Hej misiaki:) dzien 17!!!!!!!! a ja sie czuje rewelacyjnie!!!!!!!!!! Zero glodu , mnostwo energii, waga mi troszke spada, zero bolu!!!!!!! i najwazniejsze ta przecudowna pogoda ducha i spokoj wewnetrzny tak upragniony! Misiaki polecam oj jak bardzo polecam wszytskim te sokowanie, ja sie nigdy chyba lepiej nie czulam, NAPRAWDE!!!!  pod kazdym wzgledem jestem pod ogromnym wrazeniem tych rezultatow, nie spodziewalam sie tego zupelnie, myslalam ze to wszytko bedzie jakos ciezej szlo a tu nic???? 75 dni zostalo i czuje ze pojdzie jak z gorki:) mam swoj ulubiony sok sluchajcie wynalazlam go wczoraj i jest to ananas, jablko i pomarancz, jak lody normalnie smakuje, przepyszota!!!!!!! nie pije go za duzo bo jest w m= nim mnostwo cukru, ale na deserek jest idealny. Pozdrawiam wszytkich serdecznie i czekam na nowinki od was jak sie wszyscy czujecie?

                   BUZIALE!!!!!!! DZIEKUJE ZE JESTESCIE!!!!<3