środa, 26 maja 2010

dzien 19!!!!!!

Skarby, nie moge uwierzyc ze to juz prawie 20 dni minelo!!!!!! A ja sie czuje lepiej i lepiej!!!!! No nic kompletnie nie jest mi ciezko!!! Sama nie wiem dlaczego? Czuje sie rewelacyjnie i moj blog staje sie nudny powoli:) bo codziennie czuje sie swietnie....Napewno musze tu wspomniec jeszcze raz o jasnosci umyslu jaka mnie dopada z dnia na dzien coraz bardziej!!!!! mialam kilka drobnych spraw z ktorymi musilam sobie poradzic i niektore z nich nie nalezaly do najmilszych, i sposob w jaki do tego podeszlam zadziwil mnie sama. I chcoc niepowznym byloby stwierdzic tu ze to wszytko dzieki sokowaniu, napewno ma to ogromny wplyw na to w jaki sposob myslimy i podchodzimy do zycia. Madrzy ludzie w madrych ksiazkach pisza ze nasz uklad trawienny i mozg pobieraja najwiecej naszej energii. Uklad trawienny zdrowego czlowieka zuzywa  okolo 45% naszej energii za kazdym razem kiedy jemy. Soki sa juz przetrawione czyli nasz organizm nie wykonuje zadnej prayc gdy je spozywamy, co znaczy ze nasz organizm nie  zuzywa zadnej energii gdy je pijemy, co dalej znaczy ze soki zaoszczedzaja nam 45% energii ktora moze byc zuzyta przez nasz mozg i inne organy:))))))) Wiec jak myslicie co ja wam tu powiem????? Ja wam powiem PIJCIE JAK NAJWIECEJ SOCZKOW OWOCOWYCH  WRZYWNYCH BO SA ONE PRZEPYSZNE , PRZEZDROWE, PRZEKOLOROWE:))))))))

BUZIAKOW TYSIACE<3
PS. JUTRO U MNIE ZAKONCZENIE SZKOLY , OCH JAKA JESTEM SZCZESLIWA, DZIS OSTATNI EGZAMIN:)