poniedziałek, 31 maja 2010

dzien 22 i dzien 23 ciezkie dni!!!!!!

hej miski , a wiec ja juz jestem po dniu 23 jak to pisze i bylo ciezko, mialam pierwsze trudnosci z wytrzymaniem na tej sokowce. Mysle ze jest to zwiazane z tym ze jestem na wakacjach 5 dni wolnego i spedzam je z przyjaciolmi w domu ktorzy non stop jedza. I mimo ze wszyscy mnie tu BARDZO wspieraja to jest mi BARDZO CIEZKO!!!!! Wczoraj mialam nawet takie mysli by wstac w nocy i przyatakowac lodowke!!!!! Ledwo sie powstrzymalam:( mam nadzieje ze jutro bedzie lepszy dzien bo jeszcze sporo czasu mi zostalo.
A tak zupelnie z innej nuty to skoczylam z samolotu!!!!!!!!!! zdjelam gips z reki wczoraj!!!!!! i skoczylam dzis z samolotu i bylo szok poprostu:)))))))) uczucie nie do opisania opowiem wiecej na filmiku ktory jutro nakrece!!!!!! spadam miski u mnie juz po polnocy odezwe sie jutro , buziaki<2