sobota, 1 maja 2010

Mango - Apple pie :)))))

Mango-Apple Pie:)))))
3 kubki migdalow ( moczonych wczesniej przez okolo 3 godz)
1 1/2 kubka daktyli
2 kubki suszonego mango i jablek ( lub innych owocow ktore kochacie) zamoczonych w 2 szkalnkach filtrowanej wody( moczone przez okolo 30 minut)

krok nr 1: zmiksuj migdaly na drobne kawaleczki w robocie kuchennym, nie miksuj ich jednak za dlugo bo wtedy migdaly zacznal wydzielac naturalnie zawarty w nich olej i mienia to ich konsystencje .
krok2. wysyp zblendowane migdaly do duzej miski
krok 3. wrzuc daktyle do robota kuchennego i zmiksuj je az uzyskasz konsystencje papki , poczym wrzuc je do miski z migdalami i wymieszaj az uzyskasz jedna wielka " gule" jak to ja ja nazywam:) ( i tu polecam zanim to zrobicie , posypac raczki zmiksowanymi migdalami , zeby wam sie daktyle do rak nie przylepily:)
krok4. wez ta " gule " co ja ulepiles i rozprowadz na talerzu lepiac podstawe dla naszego wypelnienia ktore bedzie zrobione z mango i jabluszek
krok5. wrzuc mango i jablka do blendera razem z woda w ktorych sie moczyly i zmiksuj az uzyskasz konsystencje papki
krok 6. wylej papke na talerz pokrywajac pierwsza warstwe zrobiona z migdalow i daktyli
krok 7. posyp wszystko sczypta milosci <3 krok 8. wloz ciasto na 3 godz do lodowki lub na godzine do zamrazarki i ciasto gotowe:))))) jest przepyszne i nie potrzebuje zadnego dodatkowego cukru.... smacznego:)))) ciezko mi bylo opisac proces robienia tego ciasta wiec jak nie jest on jasny prosze wejdzcie na link ponizej i mozecie obejzec jak ja sie tam zmagam z tym na zywo:)

http://www.youtube.com/watch?v=dK7vEag8IEY

Posted by Picasa