środa, 16 czerwca 2010

dzien 40 i ostatni:)



Misiaki dzis mija 40 dzien mojej uczty sokowej i postanowilam ze bedzie to ostatni. chcialabym wam wszytskim serdecznie podziekowac za OGROMNE WSPARCIE jakie od was uzyskalam. Nie bylabym w stanie zrobic tego bez waszej pomocy!!!!!! Czuje ze te 40 dni odmienily moje zycie na kazdym poziomie, mentalnym, duchowym i fizycznym. Niesamowite przezycie za ktore jestem wdzieczna sama sobie i wam bo jak juz wspomnialam nie bylabym w stanie tego zrobic bez waszej pomocy! DZIEKUJE!!!! Tylko co wrzucilam filmik na youtube mowiacy o plusach i minusach tych 40 dni wiec nie bede sie powtarzac. Jutro jako pierwszy posilek bede miala pewnie szejka owocowego i to przez caly dzien i stopniowo bede wprowadzala coraz wiecej jedzenia. jestem podekscytowana i troszke smutna jak o tym mysle. dziwwnie jest tez zastanawiac sie nad tym co zjem bo nie robilam tego od ponad miesiaca...hmmm dziwne uczucie. wiem ze jest tam wielu co ta wiadomosc ucieszy bo juz niedlugo bedziemy "gotowac" :) jeszcze raz dziekuje ze tam dla mnie byliscie!!!!!

EWCIA
Posted by Picasa