sobota, 12 lutego 2011

Kolejne dni na 80/10/10

Kochani:) dziś tylko na chwilke, ale po weekendzie napiszę więcej. Niestety nie miałam czasu za wiele poczytać także i faktów z książki za wiele tu dziś nie opowiem. Powiem wam jednak, że książka ta jest kopalnią wiedzy dla każdego kto jest zainteresowany zdrowym odżywianiem nie ważne czy to surowym czy też nie. Jestem pod ogromnym ale to naprawdę ogromnym wrażeniem. Wszystko to zresztą jak się czyta jest tak oczywiste i proste, że aż ciężko czasem naszym nieco "wypranym" glówkom w to uwierzyć. 

Kochani ja sie czuję normalnie szalenie, niesmaowicie, rewelacyjnie zbzikowanie super duper !!!!!!  :)))))) Przez ostatnie 3 dni biegam do toalety jak szalona , wybaczcie ze o tym piszę ale ci co się zmagają z zatwardzeniami, problemami trwiennymi i słabym metabolizmem, zrozumieją jaką radość te uczucie może wywołać u człowieka. Hmmm powinnam to pewnie na fotografii uwiecznić:))) 
Skarby musze zmykać bo czas mnie goni ale jak już obiecałam po weekendzie dam znać co i jak i więcej informacji wam dostraczę. 
Proszę was  JEDZCIE SUROWE OWOCE I WARZYWA!!!!!!! 

KOCHAM I PRZYTULAM Z CAŁEJ SIŁY -Ewcia <3