środa, 1 czerwca 2011

wiosenna sałatka ogórkowa

Kochani korzystajac z faktu, że zostało mi sporo dresingu z mojej ostatniej pasty , urzyłam go dziś do wiosennej sałatki ogórkowej:), zaraz po zrobieniu cyknęłam zdjęcie by móc sie z wami tym podzielić bo wyszło przeeeeeepyszne:))
sałatka:
1 ogórek
1 plasterek cebulki
1 pomidorek
garść kiełków z pestek słonecznika 
 dodałabym jeszcze świerzego koperku ale miałam tylko suszony


sos:
(ten z poprzedniego przepisu, ale macie tu składniki raz jeszcze:):
1cm obranego imbiru
2 łyżki stołowe syropu agave
3 łyżki stołowe sojowego sosu nama shoyu (niepasteryzowany sos sojowy)
sok z 1 cytryny
1/2 łyżeczki sproszkowanego chili
2 łyżki stołowe curry
1 ząbek czosnku
 2 łyżki octu jabłkowego

DZIĘKUJĘ:
za promienie słońca
przejażdżki rowerowe
koszyk pełen warzyw
jabłka zielone
świerze powietrze
głeboki oddech
pozytywne mysłi pełzajace po główce mojej
za WAS kochani
za ten blog
za zdrowie mi dopisujące
za chwilę teraźniejszą
za miesiąc czerwiec
za pisanie, które ulge przynosi 
i za  muzykę, która koi

KOCHAM WAS <3