piątek, 2 grudnia 2011

AFIRMACJE

Skarby dziś mam dla was dwie moje ulubione afirmacje (modlitwy), które wypowiadam sobie przed jedzeniem.  Pomagają mi one zatrzymać sie na chwilę z codziennego biegu, docenić posiłek znajdujacy sie na moim stole i to jaką wartość  ma on dla mojego ciała i duszy. W dzisiejszej rzeczywistości tak bardzo zabieganej, gdzie wszyscy latają jak szaleni z kawą w papierowym kubku i jedzeniem w pudełkach i puszkach  nie tylko niemożliwym jest dla nas by przystać na chwilę i przyrządzić przepyszny, wartościowwy posiłek ale też brak nam czasu by go we właściwy sposób zjeść: ZE SMAKIEM I Z WDZIĘCZNOŚCIĄ:)



Dziękuję za ten pokarm I wszystkich ludzi którzy się przyczynili do tego że znajduje się on na moim stole. Jestem świadoma że to co jem staje się częścią mojego ciała dlatego uważnie wybieram swoje pożywienie. Wiem przecież że moje cialo troszczy się o mnie codziennie jak najwierniejszy przyjaciel, służy mi przez lata, oddychając i trawiąc wszystko co mu ofiaruje nawet gdy ja smacznie śpię. Dlatego ja odwdzieczam mu się za to i w zamian obdarowuje je pożywieniem bogatym w wartości odżywcze minerały i witaminki. 

 

Każdy posiłek jest jest inetrakcją z moim ciałem czyli rozmową z  moim najlepszym przyacielem. Za każdym razem kiedy się spotykamy przy stole,  wymieniamy się prezentami. Ja ofiaruje mu pożywienie pełne wartości odżywczych , witamin i minerałów a ono w zamian  dba o to by trafily one do każdej komórki którą w sobie noszę, trawi każdy mój kęs bezboleśnie i zręcznie pozbywa sie tego co jest mu do niczego nie potrzebne. Ja i moje ciało jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi. Uwielbiam nasze codzienne konwersacje.

 

Następnym razem gdy usiądziecie do stołu spójrzcie na to co sobie przyrządziliście skarby. Zauważcie jak  przeróżnymi kolorami ustrojony jest wasz talerz, powąchajcie to co się na nim znajduje, rozpoznajcie zapachy z zamknietymi oczami  na nim zgromadzone. Zbadajcie uważnie róznicę w strukturze każdego  kęsa...  miękki, soczysty, słodki, kwaśny, twardy, słony, gorzkawy, pikantny. Każdy wyjątkowy w swoim rodzaju staje się częścią waszego ciała i duszy.


Proszę kochani jeśli macie jakieś afirmacje opublikujcie je w komentarzach byśmy mogli się nimi wymienić. Buziaki:))))