poniedziałek, 9 lipca 2012

Nulinka w Spectrum Rozwoju

Już we wtorek niezwykła i ciekawa audycja z mocno interesującą kobietą:
Nulina

Witarianka,terapeuta Theta Healing i jedna z właścicieli, wkrótce ruszającej surowej restauracji Raw Organic w Krakowie .Pasjonatka wolności w szerokim spektrum zrozumienia,pracująca nad symbiozą doskonałości ciała i duszy każdego przychodzącego do niej człowieka.
“Rozmawiam z Bogiem,Aniołami i przewodnikami duchowymi w stanie theta,jestem świadkiem uzdrowienia złamanych ludzkich serc,pękniętych dusz,wyciągam traumy z pamięci komórkowej,zmieniam przekonania na każdym poziomie,oczyszczam niskie  energie itd.,ale przede wszystkim kocham ludzi i właśnie dla nich pragnę zbudować nową rzeczywistość opartą wyłącznie na bezwarunkowej Miłości.
Dostałam od Boga wspaniałe narzędzia do pracy i z wielkim zaangażowaniem pełnym autentycznej pasji uczę innych jak ujrzeć prostotę życia.
W jaki sposób manifestować marzenia,zdrowie,dobrobyt i wszystko czego tylko zapragniemy.Życie jest wspaniałe,jednak czasami obciążeni przeszłością dźwigamy je niczym niechciany tobół na plecach.
Ja jestem od tego by pomóc zdjąć z was ten często nieświadomie dźwigany ciężar,by uzdrowić wszystko co było,jest i będzie,sprawić  by świat dualnej konfrontacji zniknął za zakrętem,by Światło wypełniło Wszystko i Wszystkich…
Jednak już od każdego człowieka zależy,co zrobi z dalszą częścią życia…
Praca w stanie theta sprawia ,że szybuję wysoko,a kreowanie cudownych surowych dań ze wspaniałej zdrowej żywności sprowadza równowagę i pomaga mi się uziemić,daje powód bym chciała tu wracac…
Życie jest dla mnie zagadką i odpowiedzią na wszystkie pytania,ponieważ ŻYCIE JEST MIŁOŚCIĄ, MIŁOŚĆ BOGIEM,A MY JESTEŚMY TYM WSZYSTKIM…”
Tak w skrócie nasz gość mówi o sobie a więcej dowiesz się już we wtorek o 20, zapraszamy