wtorek, 10 lipca 2012

rozmarynkowo-justynkowa zabawa:)


Kochani dostałam dziś zaproszenie do zabawy od naszej Justynki, a ona dostała je od Rozmarynki:))) a tu zacytuje jej szczegóły prosto z bloga Rozmarynki:

" Zasady są proste. Ja zaczynam, a każda kolejna osoba (która zostanie zaproszona) kopiuje listę na swojego bloga i dopisuje maksymalnie 4 podpunkty od siebie. 4 ponieważ chcę, aby każdy miał okazję wypowiedzi bez zbędnego powtarzania się. Następnie zaprasza kolejną osobę, ta kopiuje listę, dopisuje 4 podpunkty i zaprasza kogoś następnego. Można podpisać się swoim nickiem, czy imieniem, nazwą bloga dodanymi punktami. Nie wstydźcie się napisać, że wyleczyliście się z jakiejś mało przyjemnej dolegliwości, np grzybicy. Takich przykładów ta lista pożąda najbardziej! "



Po przejściu na weganizm, czyli dietę opartą wyłącznie na pokarmach roślinnych:
 
1. Mój brzuch stał się płaski i pozostaje płaski nawet po obfitym posiłku
2. Z głowy zniknął łupież
3. Mam piękne długie włosy, które rosną w zawrotnym tempie.
4. Czuję, wdzięczność świata i zwierząt, za to, że nie przyczyniam się do ich cierpienia
                                                           Sylwia, ''No Meat Just Cook''


5. Pozbyłam się wiecznej anemii
6. Znacznie zmniejszyła mi się wada wzroku
7. Zaczęłam w pełni i radości życ sercem
8. Mam cały ogrom energii, tej w ciele i tej pozytywnej w duszy
                                                          Martyna, "Rozmaryna, rozwiaj się!"
 
 
  9.  Bezboleśnie pozbyłam się nadmiaru ciała
10.Po posiłkach nie czuję się ociężała
11. Mam wręcz euforyczną wspaniałą świadomość , że moje jedzenie nie powoduje cierpienia
      innych istot
12. Nie zajadam stresów , jem gdy jestem głodna
                                                         Justyna, " Vegejustyna "                                         
 
 13. Moje ciało krzyczy z radosci bo jest przepełnione zdrowiem i energią.
14. Moją duszę światłość ogarnęła bo jedzenie pożywienia z ziemi i nie krzywdzenie innych żyjących istot poszerzyło moja świadomość i zrozumienie wszechświata w zupelnie inny sposób
15. Mój umysł stał sie klarowny i myśli coraz rzadziej płatają mi niepożądane figle.
16. Poznałam najpiękniejsze istoty w moim życiu które odmieniły moje życie na zawsze<3
                                                                  Ewcia
 
Trudno mi było wybrać kolejną osobę do zabawy, bo chciałabym zaprosić wszystkich. Wybrałam Elenę ( http://mojasamoterapia.blogspot.com/ ),  ponieważ weganizm jest dla niej nowy i interesuje mnie czy zauważyła już jakieś rożnice po tak krótkim czasie i jakie one są:)

pozdrawiam wszystkich i ściskam z całej siły<3