poniedziałek, 24 września 2012

Jasnowidz Renata Engel w Spectrum Rozwoju


“Jak większość osób w moim środowisku, zaczęłam zajmować się uzdrawianiem i jasnowidzeniem z powodu trudnych doświadczeń jakie się w moim życiu pojawiły. Urodziłam syna, u którego stwierdzono miesiąc później dziecięce porażenie mózgowe i chorobę zwaną Perthes w lewym biodrze. Sposoby medycyny konwencjonalnej zawiodły, więc zainteresowałam się metodami alternatywnymi. Trwało to około pięciu lat, ale teraz mój syn jest pięknym, zdrowym i mądrym 17-latkiem. Doświadczenie to popchnęło mnie w kierunku zainteresowań związanych z tym tematem. Skończyłam Studium Edukacji Ekologicznej i szereg kursów i szkoleń np. bioterapii i radiestezji, Energii Uniwersalnej, Operacji fantomowych, Rei-ki, pracy kolorami, pracy z ciałem krystalicznym. Wszystko to wzbogacało moją wiedzę i poszerzało poziom pojmowania rzeczywistości.Diagnozując i uzdrawiając, spędziłam kolejne 15 lat.
W roku 2010 przeżyłam ciężkie doświadczenie, które kolejny raz wpłynęło na zmianę w moim życiu. Spowodowałam wypadek samochodowy, wpadając w poślizg i spadłam ze skarpy. W wyniku czego złamałam kręgosłup szyjny w dwóch miejscach. Spędziłam 4 miesiące sztywno leżąc w łóżku , czekając, aż wszystko się zrośnie we właściwy sposób. Mogę powiedzieć , iż to doświadczenie wywarło na mnie bardzo głęboki wpływ. Zmieniło się wszystko, zrewidowałam w automatyczny sposób poglądy., oczekiwania, wymagania i własne zachowanie. Mówię w automatyczny, ponieważ części zmian nawet nie zarejestrowałam w świadomości. Ostatecznym rezultatem przemian wewnętrznych było pojawienie się umiejętności jasnowidzenia. Ostatni rok właśnie tym przede wszystkim się zajmuję.”

Kontakt do Reni :  http://hellseher.pl/kontakt/