piątek, 27 stycznia 2012

raw tydzień dzień 2



ŚNIADANIE:

- 2 jabłuszka z cynamonem ( zdjęć niestety nie zrobiłam )
- ogromna szklanka mojego ulubionego soku: marchew, burak, cytryna, imbir



LUNCH:

- gotowana na parze kabaczek, cukinia lub dynia ( ang. squash)
- kilka liści jarmużu ( możnma użyć szpinak)
-quinoa ( mozna uzyc brązowy ryż lub kaszę gryczaną)
- mała sałatka z liści sałaty rzymskiej ( można uzyć jaką macie dostępną) z strakowaną na tarce marchewką i kilka plasterków ogórka

Przez to, że warzywa są gotowane na parze można polać je odrobiną oliwa z oliwek i dodać szcyptę  soli i pierzu dla smaku:).




SAŁATA  Z KIEŁKÓW:

-szpinak
-pieczarki
-cebula czerwona
- kiełki ( jakie uda wam się kupić czy tez wychodować:)) ja uzyłam: garść kiełków z pestek słonecznika, garść kiełków z brokułów i garsc kiełków z groszku
-awokado
dressing: oliwa z oliwek, sok z cytryny, sól, pieprz







DESER:)

surowe ciasteczka:
-szklanka orzechów nerkowca
-4-5 suszonych daktyli
- odrobina imbiru

wszystko razem zmiksowac w robocie kuchennym i ulepić kulki
słabe mi wyszło zdjęcie bo z telefonu robione ale ciatseczka są przepyszne:)

Kochani dziś znowu bardzo proste przepisy, jutro cos bardziej wymyslnego przygotuje, pisze to wszystko w ostatniej chwili spozniona do pracy. Jutro jestem w pracy caly dzien, wiec menu opublikuje dopiero wieczorem mego czasu. U was juz bedzie noc takze wybaczcie mi za opoznienie.

kocham i przytulam- ewcia

ps. niezapomnijcie jedzonka pokropić szczypta miłości<3