poniedziałek, 30 stycznia 2012

raw tydzień dzień 5




ŚNIADANIE:)


SZEJK:
około 1cm imbiru
banan
jabłko
garść szpinaku
garść mrożonych jagód
szklanka wody
szczypta miłości

























LUNCH:


BURRITO

Kochani użyłam masę z wczorajszego burgerka bo wyszło jej sporo, pokroilam warzywka jakie miałam: ogórek, marchewka, burak, kiełki, zawinęłam wszystko w coś co się nazywa swiss chard po polsku: burak liściowy. Nie jestem pewna czy jest on dostepny w zimie, ale można do tego użyć liści jakiejkolwiek sałaty:))
















OBIAD:


SAŁATA Z KIEŁKÓW:)
rukola
kilka garści kiełków. Ja użyłam: kielki z pestek słonecznieka, rzodkiewki, groszku, fasolki i koniczynki.
1/2 awokado
1/2 kubka gotowanej ciecierzycy
szczypta miłości
dressing:oliwa z oliwek, sok z cytryny, szczypta soli morskiej




PRZEKĄSKI:

-  2 zielone jabłka i 1 banan
- 3 pomarańcze
-


WTORKOWA AUDYCJA- KOCHANI JUTRO O 20 KOLEJNA AUDYCJA NA TEMAT WEGANIZMU, ŚWIADOMEGO JEDZENIA, SUROWEJ DIETY, WPŁYWU JEDZENIA NA STAN PSYCHICZNY I FIZYCZNY, OBALENIE MITÓW TJ. WITAMINA B12, BIAŁKO NA WEGAŃSKIEJ DIECIE, SKĄD NIERZEMY WAPŃ I WIATMINĘ D ITP.

DAJCIE ZNAĆ JEŚLI MACIE JAKIEŚ PYTANIA, A MY JUTRO NA ANTENIE NA NIE ODPOWIEMY:)

BUZIAKI- KOCHAM I PRZYTULAM- EWCIA<3